Kuźnia Maliny

............................................................................................................................................
Myśli wykute z marzeń ... pragnień ... i chęci istnienia
...
..........................................................................................................................................

sobota, 14 grudnia 2013

W euforii...

... W świątecznej euforii wciąż jestem ..




I wcale mi z tym nie jest źle 
o dziwo  ... , bo zazwyczaj jakoś mnie odstraszała ta cała pogoń i szał świąteczny ....

skupiłam się na swoim świątecznym klimacie ... w swoim rytmie ... w swoim skromnym budżecie ...
w swoim zapotrzebowaniu ...
Wiele bym chciała , ale jest to nieosiągalne ,, nie mniej jednak nauczyłam się cieszyć z drobinek które mam , które mogę osiągnąć , zrobić .

 Pachnie ...
  Piernikami...

... w całym domu ...

Przepisy na moje pierniki TUTAJ i TUTAJ

A na koniec świąteczna nutka

Norah Jones - Turn Me On

Do Miłego 
Malina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po odwiedzinach :)