Kuźnia Maliny

............................................................................................................................................
Myśli wykute z marzeń ... pragnień ... i chęci istnienia
...
..........................................................................................................................................

piątek, 28 marca 2014

Wiosenne Macro

Oj kusi to słoneczko kusi ... by nie siedzieć i kisić się w domu ,
Ja mu ulegam , chociaż nie wiem czy nie bardziej ulegam mojemu maluszkowi , który uwielbia szaleństwa na łonie natury.

Dziecko zajmuje się nieskończonym bieganiem z jednej strony drogi na drugą , niczym "zmęczony " pan  po wizycie w barze. ... tudzież zbiera wszelkie zalegające na ziemi patyki , kamienie i śmieci , czerpiąc z tego radość niesamowitą , wyrażaną pojawiającymi się raz po raz okrzykami zachwytu i   kilkunastominutowymi postojami przy każdej
 zdobyczy :)
 
 

A mama w tym czasie wytrzeszcza oczy ,wypatrując małych ślicznych piękności.

Dziś udało mi się spotkać na swojej drodze takie urocze wiosenne cudeńka.
Wprawdzie mistrzem fotografii  nie jestem i nawet  nie mam porządnego aparatu , tylko zwykły kompakt , ale cykam te fotki na potęgę  i czasami nawet mi się podoba efekt końcowy .
 









 

Zdaję sobie sprawę ,że daleko im do ideału , ale jakoś nie kręci mnie podkręcanie jakości  w  photoshopie ... 
Może kiedyś skusze się na  profesjonalny sprzęt i jednocześnie kurs uczący jak robic piękne zdjęcia jak z żurnala ...

Chyba najbardziej lubię fotografować przyrodę : krajobrazy , kwiaty  ... no i oczywiście moje kochane "maleństwo " 
I dobrze mi z tym :)

Do miłego 
Malina :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po odwiedzinach :)