Kuźnia Maliny

............................................................................................................................................
Myśli wykute z marzeń ... pragnień ... i chęci istnienia
...
..........................................................................................................................................

wtorek, 8 października 2013

Staropolskie Powitanie

Wczoraj upiekłam swój pierwszy Chleb na zakwasie  :)
Dumna z niego jestem , do tego stopnia ,że uznałam to za dobry temat na powitanie .

Witam Was Po Staropolsku Chlebem   ( i solą powinno być )


Chlebek wyszedł pyszny .
Posmakowaliśmy jeszcze takiego ciepłego , chrupiącego ...  żaden sklepowy się nie umywa ...
Jeszcze do ideału mu brakuje , ale mam nadzieję ,że z każdym kolejnym bochenkiem będzie odpłacał coraz lepszym smakiem za wkładane w niego serducho .

Po cichu liczę , że tak też będzie z moim nowym internetowym dzieckiem ;)

Myśl o tym blogu zapączkowała już jakiś czas temu i w końcu jest.
Jeszcze ciepły ... rumiany ... niedopracowany ...
Ale mam nadzieję ,ze będzie smaczny ....

i sycący Wasze ciała i dusze  przynajmniej dobrym słowem,
a być może czasem  też jakąś niespodziewaną inspiracją ... miłym obrazem , zaskoczeniem ...

Tego i Wam i sobie w szczególności życzę :)
 


Malina.....