Kuźnia Maliny

............................................................................................................................................
Myśli wykute z marzeń ... pragnień ... i chęci istnienia
...
..........................................................................................................................................

czwartek, 30 stycznia 2014

Kuchenne dylematy

Gdy rozpoczynaliśmy odświeżanie kuchni miałam wiele pomysłów i planów  na zmiany .
Piszę odświeżanie a nie remont ,bo w sumie ograniczyło się to do zdarcia starej ciemnej tapety , odmalowania i położenia płytek między kuchennymi szafkami. (które mam nadzieję nastąpi w tym tyg )
Pozostały stare juz mocno nadgryzione zębem  czasu meble i wciąż ta sama podłoga.
Ale zawitał również stary kredens 
Stał on kiedyś w kuchni mojego rodzinnego domu .
A ostatnie kilkanaście lat spędził w komórce.
Wyczyszczony i pomalowany zawitał u mnie i dobrze , bo jest bardzo pojemny a jak wiadomo miejsc do przechowywania nigdy za wiele , szczególnie w małym mieszkaniu.





Mam teraz bardzo jasną ( w końcu )...
ograniczoną do bieli i brązu kuchnię z delikatnie szarymi (pieprz z solą) frontami szafek.

I długo już zastanawiam się czy wprowadzić tu jakiś mocniejszy kolor ???

Rozważam takie :
popularna teraz mięta ...


                                                                   soczysty seledyn


 Delikatny błękit

 

Turkus

                                                         czy tradycyjna czerwień

Chyba najbardziej przemawia do mnie na tą chwilę błękit  ... ale co będzie za miesiąc ....

  A może pozostać w okręgu biel - szarość - czerń  ??? 
Tylko jak to się by komponowało z brązem  ??????



  No i taki oto mam teraz dylemat  ... może coś podpowiecie  , pomożecie  ???????????

Do miłego 
Malina :)



2 komentarze:

  1. Zanim zacznie Pani dobierać kolory, zapraszam na chwileczkę na mój blog. Pilne :)

    Pozdrawiam
    Jacek

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    Nie wiem czy wysyłałaś do mnie e-mail, bo teraz szukam i nie mogę znaleźć. W takim razie proszę o adres do wysyłki nagrody, którą wygrałaś w moim CANDY.
    Wyślij proszę wiadomość na adres skle@ahojhome.pl Paczuszka będzie jutro wysłana ;)
    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po odwiedzinach :)