Kuźnia Maliny

............................................................................................................................................
Myśli wykute z marzeń ... pragnień ... i chęci istnienia
...
..........................................................................................................................................

środa, 16 października 2013

Szydełkowa zajawka

Poległam , ugrzęzłam ,,, wtopiłam sie totalnie ,,,

w SZYDEŁKOWANIE !!!


Nie mam czym się równać ze wspaniałymi pracami najrozmaitszych bloogowiczek , utalentowanych , z bogatym doświadczeniem ...

ale mimo to zamieszczę  jedno ze swoich pierwszych wypocin ... jestem z nich dumna i co najważniejsze właścicielka szydełkowego dzieła również była zadowolona 






no może mina nie świadczy o zadowoleniu ;) ale zmęczenie zmuszaniem do pozowania zrobiło swoje ;)
Do Miłego...
Malina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po odwiedzinach :)